Ako mám postupovať pri reklamácii?
 
Reklamácia tovaru v záručnej dobe

Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím formulár a vyplnený nám ho zašlite mailom alebo spolu s reklamovaným tovarom na nižšie uvedenú poštovú adresu prevádzkovateľa internetového obchodu, alebo doneste do kamennej predajne. Tovar zasielajte čistý. Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (originál faktúry, doklad o zaplatení, záručný list).
 
Stiahnite si FORMULÁR TU!

Tovar neposielajte na dobierku, balík vráti prepravca spať odosielateľovi. Autobatérie nie je možné posielať poštou (len kurierom). 

FRAMIS s.r.o. 
Jesenná 2 
080 05 Prešov 
Slovensko

V prípade akýchkoľvek otázok, pripomienok a návrhov nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám pomôžeme.

Reklamovanie tovaru a záruka

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu a reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte.
 
Formulár odošlite čo najskôr, pribaľte ho k výrobku pri jeho odosielaní alebo zašlite mailom.
 
Reklamovaný tovar je nutné doručiť na našu poštovú adresu alebo do kamennej predajne. Reklamácie riešime do 30 dní. Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru (odstránenie vady) alebo výmenou tovaru.